Tempat kakak meluahkan segalanya..hanya untuk kakak

selagi roh dan jasad ini bersatu..sayang..rindu..gembira..hampa..kecewa..pedih..bosan menjadi ujian yang kakak mesti hadapi...

Khamis, 26 Mei 2011

Taubat

Wahai Tuhan
Jauh sudah lelah kaki yang melangkah...aku hilang tanpa arah..rindu hati sirna mu
Wahai Tuhan
Aku lemah..hina berlumur noda...hapuskan lah..terangilah jiwa hitam jalan ku
Ampunkan lah aku..terima lah taubatku..sesungguhnya ENGKAU ..Sang Maha Pengampun dosa
Ya Rabbi
Izinkan lah aku kembali pada mu..meski mungkin takkan sempurna...aku sebagai hambamu
Ampunkan lah aku...terima lah taubatku..sesungguhnya ENGKAU...Sang Maha Pengampun dosa
Berikan lah aku kesempatan waktu..aku ingin kembali...kembali kepada MU
Dan meski tak layak sujud pada MU...dan sungguh tak layak..aku...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...