Tempat kakak meluahkan segalanya..hanya untuk kakak

selagi roh dan jasad ini bersatu..sayang..rindu..gembira..hampa..kecewa..pedih..bosan menjadi ujian yang kakak mesti hadapi...

Rabu, 11 Mei 2011

i stalk your profile when i miss u....

Ini kisah sedih ku..aku mengharapkan sesuatu yang tak pasti..disaat ku berjumpa mu..hidupku terasa indah..setelah sekian lama tak jumpa..ku akui ku rindukan mu..saat itu aku amat ingin bersama mu... hancur hati ku bila ko menolak ku..and i stalk your profile when i miss u...tengok semua gambar u tanpa jemu..adakah kau juga memikirkan ku...semua gambar-gambar aksi mu...dalam caption kau menyatakan kau bahagia...reaksi aku meluat tapi sedih pun ada...dan kau seolah tidak mempunyai perasaan ...ingin aku membenci mu tapi aku yang tak tahan...
kau seolah memberi harapan di saat sunyi...kau seolah bermain perasaan...i stalk your profile when i miss u.....


Akhirnya lihat profile sendiri....hahahahahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...