Tempat kakak meluahkan segalanya..hanya untuk kakak

selagi roh dan jasad ini bersatu..sayang..rindu..gembira..hampa..kecewa..pedih..bosan menjadi ujian yang kakak mesti hadapi...

Isnin, 30 Mei 2011

aku ini adalah diri MU..cinta ini adalah cinta MU..aku ini adalah diri MU..jiwa ini adalah jiwa MU..
rindu ini adalah rindu MU..darah ini adalah darah MU..
tak ada yang lain selain diri MU yang selalu ku puja..ku sebut nama MU di setiap hembusan nafasku
ku sebut nama MU, ku sebut nama MU....

dengan tangan MU aku menyentuh..dengan kaki MU aku berjalan..dengan mata MU aku memandang
dengan telinga MU aku mendengar..dengan lidah MU aku bicara..
DENGAN HATI MU AKU MERASA...

Kalau di tanya kenapa kakak suka kan si Hati Beku, jawapan nya hanyalah satu, Allah telah memberi rasa ini dalam hati kakak untuk si Hati Beku...Percayalah.. kakak sendiri tak ade jawapan kenapa rasa ini ada dalam hati kakak...tak tertanggung membawa rasa ini, lidah telah mula berbicara dan mata bebola yang sangat cantik telah melihat reaksinya...saat yang cukup indah dengan jantung ini bergetar kencang...perasaan ini adalah milik MU...semuanya Milik Mu YA Allah.. sempurnanya ciptaan MU..telinga sudah tidak sabar untuk mendengar bicaranya dan kaki sudah mula bersedia melangkah bila mana rasa itu tidak ada di hatinya...Terima Kasih Ya Allah..kakak bersyukur atas semua pemberian MU yang Maha Hebat ini...Pemberian Yang Maha Hebat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...