Tempat kakak meluahkan segalanya..hanya untuk kakak

selagi roh dan jasad ini bersatu..sayang..rindu..gembira..hampa..kecewa..pedih..bosan menjadi ujian yang kakak mesti hadapi...

Ahad, 22 Mei 2011

Percaya Pada Ku

Aku tak tahu apa yang ku rasakan...
dalam hatiku saat pertama kali lihat dirimu...
melihatmu...
seluruh tubuhku terpaku dan membisu...
detak jantungku berdebar tak menentu sepertinya aku tak ingin berlalu...
berikan cintamu juga sayangmu percaya padaku ku...
ku kan menjagamu hingga waktu menjemputku...
ku berikan cintaku juga sayangku percaya padaku...
ku kan menjagamu hingga waktu menjemputku...
saat ku tahu kau akan pergi jauh...
izinkan aku untuk selalu menantimu untuk katakan ku ingin dirimu...
agar kau tahu betapa ku terlalu mencintaimu...
aku akan menunggu hingga dirimu kembali untukku...
tolonglah aku bagaimana diriku ungkapkan itu rasa yang membelenggu dalam hatiku...
ku cinta padamu...
berikan cintamu juga sayangmu percaya padaku ku kan menjagamu hingga waktu menjemputku...


Buat Si Hati Beku...
Cairkan lah sedikit hati mu walau aku tidak dihatimu...
supaya nanti aku boleh membahagiakan dirimu..
mungkin kenangan pahit itu masih menyakitkan kan hatimu ...
dan untuk sekian kali kau membiarkan hatimu menjadi beku...
tidak sekali kali akan kau biarkan sesiapapun melukakan mu lagi...
tapi percayalah padaku...
ku mencintaimu...
aku akan menjagamu sehingga akhir waktu menjemputku...
biarkan hatimu mencair sekali lagi supaya aku berpeluang bersamamu...
aku akan bertahan menunggumu jawapan mu...
aku pasrah jika  akhirnya hatimu menolak ku...
tapi percaya lah padaku...
Aku akan pastikan dirimu bahagia...wahai si hati beku....

sunyinya diri ku tanpa mu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...