Tempat kakak meluahkan segalanya..hanya untuk kakak

selagi roh dan jasad ini bersatu..sayang..rindu..gembira..hampa..kecewa..pedih..bosan menjadi ujian yang kakak mesti hadapi...

Sabtu, 12 Februari 2011

Kembali Pada MU


Jangan biarkan diri mu tersungkur di tengah jalan



Ya Allah,

Kiranya takdir ini telah ditentukan untuk ku

Permudahkan garisan itu untuk ku merangkak

Aku sudah tiada daya untuk berjalan

Kudrat ku sudah lemah….tapi aku harus bertahan

Akan ku cuba berdiri demi MU Ya Allah..

Ya Allah,

Andainya ini tulisan takdir untuk ku

Kuatkan tulang kaki ku berdiri sendiri

Kerana tiada dahan untuk ku berpaut

Hanya nama MU tidak henti ku menyebut

Supaya nanti aku tidak tersungkur di depan MU

Ya Allah,

Bisanya sembilu telah menusuk hati ku

Tidak tertahan aku melawan tanpa pertolongan MU

Jangan lepaskan tangan ku..Kuatkan lah pegangan itu

Aku tidak ingin tewas sebelum masanya

Aku takut kembali sebelum berjuang kerana MU

Ya Allah,

Setelah cahaya itu berada didepan ku

Jangan lah dipadam sinarnya …ku pohon pada MU

Jangan biarkan ku terhina..ku merayu pada MU

Supaya nanti aku senyum dalam tidur yang panjang

Dan tidur ku nanti tetap menyebut nama MU


Jumaat 11 feb 2011, 1:31 pm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...